Wednesday, February 3, 2010

LIFE


Meet again. It's now 1.36 pm during lunch hour. Didnt go out for lunch as I'd a very heavy breakfast this mornig. Bought nasik lemak near the Sg Balak Tol Plaza..the sambal quite nice la..Still full till now.

What to write eh?ermm..Alhamdulillah my both kids had fully recovered from their illness and their appetite is getting better. Lega rasa bila semua dah sihat..Adik makin aktif..semua sofa/coffee table/console table dia nak panjat, tak kira ada org temankan dia or alone, dia akan panjat...adik memang berbeza dengan abang dia..tu lah org kata kalau ada 10 anak , semua characters akan berbeza.

Ape2 hal pun mommy love abang and adik very much...daddy dia pun mommy sayang jugak..hehehe..

My work?... errmm just gotten confirmation from my superior...will not be absorbed as permanent staff due to age limit!! Those who's above 40s is not entitled for the permanent post. dah tua rupanya I ni ye...macamana tak perasan I ni dah tua??Kena fikir plan B pulak la ni...nak buat bisness ape yek?? I ni not a business minded type lah, ada chance ke kalau nak jinak2 ngan business? nanti lah cuba2 fikirkan apa yg patut..Now, just continue with my LIFE.......Redha je lah , Allah knows what is the best for me...

"BERSYUKURLAH DENGAN APA YANG KITA MILIKI DI DUNIA INI DAN PANDANGLAH KE BAWAH UNTUK LEBIH MENSYUKURI NIKMAT HIDUP"

1 comment:

  1. La ya ke? Macam-macam la kat office ni punya kerenah. Berjenis-jenis!

    ReplyDelete